Welcome to my life, my blog

Welcome to my life, my blog
My Life As A Fashion Addict

dinsdag 28 oktober 2008

De Winterblues



Nee geen winterblouse, maar de winterblues. Je merkt het aan de kou, de hoeveelheid regen, de kleding in de winkels en zelfs aan de mensen; het wordt weer bijna winter.

Herfst en winter vind ik eigenlijk vrijwel hetzelfde. Alletwee koud en nat. De winter is alleen nóg kouder. Blegh. De herfst is nog maar net begonnen en ik mis de zomer nu al. Niet meer spontaan naar het strand, waar ik altijd wel een bekende tref. Niet meer uren in mijn favoriete strandtent doorbrengen met vriendinnen, tijdschriften, boeken en tapenada. Geen nachtelijke strandfeesten meer tot vroeg in de morgen. Niet meer surfen. Geen festivals. Geen vrolijke rokjes en teenslippers.

Is er eigenlijk wel iets leuks aan de winter?
Ik moet van mezelf focussen op de leuke dingen in de winter, anders overleef ik het niet. Kerst is leuk! Ja, gezellig. Nieuwjaar is altijd een feest, dit jaar ga ik het vieren in Parijs. Heerlijk. Gek doen in de sneeuw (áls die valt dit jaar). Veel nieuwe fabulous laarzen.
Okay, de winter kan best leuk zijn. Om mezelf in de stemming te brengen, ga ik lekker op zoek naar een geweldige gebreide shawl, het twaalfhonderdste paar laarzen (lichtelijk overdreven) en wat leuke winterjurkjes.
Winter, here I come!


Geen opmerkingen: